
بیانیه ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات خوزستان به مناسبت روز جهانی قدس و دعوت به حضور در راهپیمایی
بسم الله الرحمن الرحیم
روز قدس امسال را در شرایطی پیش روی داریم که در کمتر از یک سال، دومین جنگ تحمیلی توسط آمریکای جنایتکار و سگ زنجیری آن، رژیم کودک کش صهیونی علیه ایران عزیزمان رقم خورد . امسال روز قدس صرفاً یک مناسبت فراملی برای حمایت از فلسطین نیست؛ بلکه به یک روز ملی برای یکایک ایرانیان نیز تبدیل شده است .
این روز هم ملیترین روز برای ایران است و هم اسلامیترین روز برای جهان اسلام است و قدس در این لحظه تاریخی، به نقطه مشترک هویت ملی و هویت دینی تبدیل شده است.
رژیم غاصب صهیونیستی در طول حیات ننگین چندین ساله خود با پشتیبانی های بی دریغ آمریکای جنایتکار نشان داده است به هیچ پیمان و معاهده قانونی و اخلاقی پایبند نبوده و متأسفانه علی رغم نقض آشکار قوانین و حقوق بین الملل علیه زنان و کودکان مظلوم و بیدفاع در ایران، فلسطین و لبنان، همچنان با سکوت برخی کشورها و سازمان های مدعی حقوق بشر مواجه شده است .
بحمدالله ایران اسلامی در طول چهل و هفت سال گذشته نشان داده است بدون واهمه از قدرت پوشالی استکبار جهانی، در دفاع از استقلال خود و آرمان ملت مظلوم فلسطین هیچگاه کوتاه نخواهد آمد .
به همین مناسبت خادمین اهل بیت علیهم السلام در ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات استان خوزستان ضمن محکوم کردن جنایات آمریکای جنایتکار و رژیم صهیونیستی بار دیگر ضمن تجدید میثاق با آرمانهای خمینی کبیر(ره) و امام شهید ، و در تبعیت از رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله حاج سید مجتبی حسینی خامنه ای همگام با تمامی آزادیخواهان جهان بخصوص مردم خداجوی و روزه دار ایران اسلامی با حضور گسترده در راهپیمایی روز جهانی قدس پیام این روز را باشکوه تر و رساتر از گذشته به گوش جهانیان خواهیم رساند .
والسلام علیکم ورحمه الله و برکاته
«فرهنگی و روابط عمومی ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات استان خوزستان»